好耐都無寫過blog啦,主要係因為懶啦,仲有一個問題就係凍啦。

眞係好凍咖,夜晚好似淨返十度唔夠,而且喺房度嘅兩個窗都漏風,衹要你抬頭總係可以睇倒喺天花嘅嗰柱蜘蛛絲不停咁係度飄下飄下。

GrasssL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

今天週六,我陪我的好姊妹去拍婚紗照,如果今天我們女的都少一點點肥肉多一點點骨感就好了;如果少一點點疲累多一點點活力就好了;如果花的時間少一點點多一點點陽光的照耀就好了。但是人生在世,有多少能少一點點,又有多少能多一點點呢?

在宵晚的時間,我與準備新婚的夫婦共進晚餐。之後,他們還仁慈地送了我回家。

GrasssL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

昨天,朋友約了我去看電影,不料在發生了不想遇見的“奇遇”。

因為早上醒來時已有少少的不舒服,吃過了早午餐後在床上躺着,直到三點快四點時,覺得肚子有點餓了思考着是不是應該到樓下去煮。(爲了避免自己多吃多餘的食物,家裡的東西都是要“烹調”過才能吃的。)但就在這時我的朋友來電話了,問我要不要去吃晚飯和看電影,外出的衝動將我的不舒服掩蓋了,便答應去她想看的《逃亡鱷魚島》。(其實我覺得這戲一點也不吸引我,而且戲名好像也不太合適)想着還有兩三個鐘就要出去吃晚飯了,就打消了現在就吃的念頭,繼續在床上等待出發的時間。

GrasssL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

前几日我撞瘀個手嘅一撻地方,百花油、熱力、死力、時間……我用盡左我諗倒嘅辦法,都係點捽但唔散。

但我頭先見到我電腦前放住蔡小姐舊年去新疆時帶返嚟嗰支薰衣草油,諗下諗下,薰衣草有加速血液循環啵,捽左下之後散左好多啊!!

GrasssL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

  • Oct 16 Fri 2009 00:59
  • 氣味

昨天沒有延續前幾日的勢頭寫下去。雖然沒有寫下去,但係前幾日同樣寫着blog的時候,我的腦子還是不停的想東西。其實想的東西本來就是想寫下的的。

這幾天除了買餸以外就沒有出過門了,坐在家裡腦子還是不停的想“無聊”的東西——將來。最近聼叱吒的習慣又囬來了,在耳機裡常聼到王菀芝的《月亮說》和鐘舒曼的《給自己的信》。一個係緬懷過去思考將來的,另一個是將來與現在的對話,聼多了腦子在時間上很混亂。

GrasssL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

  今天,我哪兒也沒有去,衹呆在家裡看雲海的《靈異咖啡》。這是我國慶在香港買的兩本書之一,而另一本則係西西的《縫熊志》(已看了好幾頁了也滿有趣的)。買時覺得按照雲海那一种喜歡靈異恐怖故事的性格來看,我以爲這一定是一本講鬼故事的小說,但從序開始讀起才發現這一其實是雲海的奇異遊記。平時我衹都在聲音上聼到雲海講的事,所以對他“研究”的事很了解,而這本書更讓我了解到我認識雲海以前的雲海的事。說實在,故事都靈異也很奇異。

  而對於家族上四代(我的三叔、我爸爸的爸爸、我爸爸的爸爸的爸爸、我爸爸的爸爸的爸爸的爸爸(對不起,我最近不停地重復在看《麥兜響噹噹》))都從事“喃囉紙紥”行業的我來說,靈異(或奇異)的事當然也不少啦,哈哈~

GrasssL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

  • Oct 13 Tue 2009 02:41
  • 眼瘡

今日醒時覺得個眼角漲得痛痛地,呢種感覺對於我講一啲都唔陌生,因為我每次生眼瘡或者就嚟生左眼瘡就係呢個感覺。

宜家係我個右眼角度有一個好泡嘅物體,磁住個眼白,當我向左望埋,嗰粒嘢就會跟住伸出嚟,係唔係好恐怖咧?!點解會有咁嘅嘢係度,未因為眼瘡囉!記得初三第一學期時,有一日我又係覺得個眼角好痛。(我嗰時以爲生眼疔就係生眼瘡,又點知仲有其他大嘢眼瘡啊~)幾日後發現眼角磁住眼白果個位生左一粒綠豆咁大嘅黃色膿泡,而且仲有好多血絲包住,睇落好噁心。但嗰時我仲係對矩唔係咁關心,衹係喺崗背嗰度個衛生診所喥睇。醫生(個醫生就係小學同學李慶騰嘅PaPa)開左啲消痰藥同眼水,我記得有按時食藥滴眼水咖。初三要中考每日都有自修時間,但都好free,當時我係坐窗邊,於是我就將檯90度轉動貼住個窗,食藥滴眼水都專心啲。(只眼水係一種橙色嘅粉加藥水變成紅色眼水,喺課室溝藥時感覺好似喺度做緊實驗咁。)喺仲食緊藥時,我中午Catnet前都揾嘢篤下矩,但矩都無爆。第二次復診時,醫生覺得我呢個情況有點兒那個嚴重,所以開左張醫生紙俾我,叫我去鎮醫院度睇。驚痛咖我當然係拖得就拖啦,而且要去鎮醫院仲要上課時間去,就更唔想去啦。幾日後,我係行準備去課室(當時初三的課室係三樓),但俾班主任叫停同我講左幾句之後,矩就問“你的眼角怎麽啦,有個泡粘着啊”。有個泡,乜唔係有個“黃豆”咩?之後我返屋企照發現我個膿泡消左痰啦,但個泡仲係度,一直到宜家。

GrasssL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

又有同學結婚啦~

就喺我從香港返黎嘅嗰晚半夜,我突然收到艷梅咖QQCall,話——展卿矩聼日結婚啦,11號擺酒請新女婿,有請到我,而且結婚對像咁啱係我個小學同學陳炳健!!

GrasssL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

今日因为安堂屋企祭祖,所以我返左大涌。

 

GrasssL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()