close

今日因为安堂屋企祭祖,所以我返左大涌。

 

就黎接近中午,仲系睡梦中嘅我接左我三叔母嘅電話:“恩啊,而家返黎拜神啦~”是的,那是因為他們有三個女兒,而且今天他們的女兒要返學。如果等女兒們都放學時才開始祭祖,那時太陽都已下山星星高挂了,這似乎不太禮算,而且我囬沙溪嘅時間亦太晚了。(要知道我是沒有車亦沒有車牌,出門都是等車一族。)於是選在了中午就,而且爲了更省時間,我嘅堂弟都開摩托嚟接我。

 

查看通勝,今日也不是什麽好日子,甚至可以說比平日(就是不好不壞嘅日子,因為平平無奇不會選作祭拜的日子)更差。但沒有辦法,在三叔的行程裡好日子都被排滿,根本騰唔出時間留在家中主持祭拜。

其實今日嘅祭拜過程并沒有什麽的出奇,衹是多了“一棟三層樓房”,這是我ma前晚特別吩咐,叔母特別紥制的。

 

之後我沒有即時返沙溪,而是留在三叔家中向他“討教“關於玄學的問題——如何看八字,我的運程如何。

結果當然係無乜意外同以前一樣無新意地差~不過起碼當中講到我係一個唔係咁合結婚嘅人,要結婚?果個人可能會同我打交打一世或者激我pa或ma,所以從玄學角度嚟講我絕對有理由唔雲結婚,哈哈哈!!不過得到嘅係叔、叔母強烈反對,並指出我幾時又會有機遇上另一個,仲叮囑我千萬去把握機會,唔好自己一個過一世。

 

對於而家嘅我嚟講,結婚同我嘅聯系就係做姊妹、做兄弟、做人情。幾時到我,唔知~反正我覺得而家一個人過得好自由,返到屋企唔使同人吵,顧慮嘅事唔多唔複雜。

怕嘅係喺對面對婚姻嘅事外人都要煩我不停咁同我講一個人有幾唔好,兩個人時的好處有幾多。

我唔係聼唔入耳,但遇上一個人又係容易嘅事啊?!

其實我時常幻想——某一陽光明媚嘅早上十點鐘,我一個係某一達地方嘅露天cafe喥飲緊一杯香濃咖啡。路上嘅人好多,cafe入面嘅人都好多,店內所有嘅檯都坐滿曬人,但我呢張檯仲有一個空位。突然嚟左一個搭枱一個人,果個就"對上了(國語)”。

但呢啲事衹會係啲幻想小說喥出現,現實?一千萬人都未必出現一對啊!

所以我都想下就算啦,自己開心、自己自由,幾好啊~

 

之後我又學左破竹紥門樓,雖然成品仲唔係幾紮實,但都成形啦~

 

所以八月廿二係咩日子,未係一個無聊日子羅~

arrow
arrow
    全站熱搜

    GrasssL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()