close

又有同學結婚啦~

就喺我從香港返黎嘅嗰晚半夜,我突然收到艷梅咖QQCall,話——展卿矩聼日結婚啦,11號擺酒請新女婿,有請到我,而且結婚對像咁啱係我個小學同學陳炳健!!

就係咁我由一個同學結婚變成有兩個同學結婚啦~

展卿係我個心目中,矩仲係果個班入面數一數二嘅靚女,性格也溫柔的,也很愛笑,如果你是男生也會得姖係一個可以愛的可人兒!!而對於姖老公係我心中嘅形像,好似仲停留係小學五六年級、當矩仲係坐係我斜後面時嘅感覺。唯一記得的、印象深刻的有兩件事第一件係關於打交嘅事,邊個打邊個,當然係我打陳炳健啦,哈哈哈!嗰時因為我地坐係同一組,所以係同一日掃地嘅。但陳炳健矩唔掃,就坐係個位喥睇我哋幾辛苦,我呢種人又點忍得落咖,未羅起個掃把打矩囉,第日矩仲show俾我睇我打到矩有幾腫添!至於矩有無打到我?唔係記得囉,如果係有,咁矩就唔係男人啦~而二件事一諗返起眞係差啲笑掉牙啊!有某一段時間,矩對腳特別嘅嗅,矩嗰對回力鞋個鞋墊都黑到油亮囉!!所以我未向語文老師(從一年級到六年級跟足全程嘅班主任——李穎嫦老師)投訴,老師係一個週六放學(又好似係落課)時同矩講:“炳健啊,要是我俾幾蚊你去崗背買啲酒精洗下對靯啊!”後面的對講記不清了!但喺下個星期返嚟後,矩對鞋係乾淨左嘅,腳嗅好似由此無左了!!

今日除左飲好重要之外就係見下啲同學,因為就算我已經返左中山好耐,事實上仲好似個棄嬰咁,無人知曉~眞係對想同姖哋講瑤瑤嗰句“不要走不要走!!”努力咁追返啲資訊先得啦。

宴後艷梅好心咁送我返去,我哋兩個係咖摩托上“暢談”左自己對於自己未來婚禮嘅期盼。但咁又點,十划都未有一丿咧~而且結婚實際上係長輩們炫耀自己嘅招數,又點到你教飛啊~

 

概歎人生總多變,或過去、或現在、或將來,

可惜事發當下,衹可在崖上往下跳,

風嘯嘯地掠過合身,眼睛睜不開,

到達地面時才知結果。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    GrasssL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()