close

好耐都無寫過blog啦,主要係因為懶啦,仲有一個問題就係凍啦。

眞係好凍咖,夜晚好似淨返十度唔夠,而且喺房度嘅兩個窗都漏風,衹要你抬頭總係可以睇倒喺天花嘅嗰柱蜘蛛絲不停咁係度飄下飄下。

今日想講嘅係我近日係度揾緊自己嘅香水,但發覺有好多種香水係聞到,同之前睇矩哋嘅配方嘅感覺唔同。

比如我試過Dior嘅紅毒,見個配方,好多都係木,以爲聞起嚟會好沉實好溫馨,但結果卻係好似帶左杏味似的令我發嘔。心諗邊會有人會鐘意咁嘔人嘅香味咖,轉個頭一諗嗅豆腐都有人鐘意羅,又何況係呢個香水呢。

到而家為止,我試過嘅應該不下十次嘅香水,最愛的,可能是那衹少到不能再少的試管香水。

是的小的時候父母曾帶過幾衹試管香水囬來,一衹係上海香水另一衹係馬來西亞香水,兩衹都係好中國古典的香味,上海嗰衹而家已無法再查找到來源啪,但馬來西亞的還是可以在綱上找到的。

其他的就大多就是甜甜的,suilove、金色年華、rumeur……

我還沒找到我最愛別人最能接受的香水。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    GrasssL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()