今日醒時覺得個眼角漲得痛痛地,呢種感覺對於我講一啲都唔陌生,因為我每次生眼瘡或者就嚟生左眼瘡就係呢個感覺。

宜家係我個右眼角度有一個好泡嘅物體,磁住個眼白,當我向左望埋,嗰粒嘢就會跟住伸出嚟,係唔係好恐怖咧?!點解會有咁嘅嘢係度,未因為眼瘡囉!記得初三第一學期時,有一日我又係覺得個眼角好痛。(我嗰時以爲生眼疔就係生眼瘡,又點知仲有其他大嘢眼瘡啊~)幾日後發現眼角磁住眼白果個位生左一粒綠豆咁大嘅黃色膿泡,而且仲有好多血絲包住,睇落好噁心。但嗰時我仲係對矩唔係咁關心,衹係喺崗背嗰度個衛生診所喥睇。醫生(個醫生就係小學同學李慶騰嘅PaPa)開左啲消痰藥同眼水,我記得有按時食藥滴眼水咖。初三要中考每日都有自修時間,但都好free,當時我係坐窗邊,於是我就將檯90度轉動貼住個窗,食藥滴眼水都專心啲。(只眼水係一種橙色嘅粉加藥水變成紅色眼水,喺課室溝藥時感覺好似喺度做緊實驗咁。)喺仲食緊藥時,我中午Catnet前都揾嘢篤下矩,但矩都無爆。第二次復診時,醫生覺得我呢個情況有點兒那個嚴重,所以開左張醫生紙俾我,叫我去鎮醫院度睇。驚痛咖我當然係拖得就拖啦,而且要去鎮醫院仲要上課時間去,就更唔想去啦。幾日後,我係行準備去課室(當時初三的課室係三樓),但俾班主任叫停同我講左幾句之後,矩就問“你的眼角怎麽啦,有個泡粘着啊”。有個泡,乜唔係有個“黃豆”咩?之後我返屋企照發現我個膿泡消左痰啦,但個泡仲係度,一直到宜家。

除左呢次之外同一個位仲有一次大嘢!嗰時我入大學第一個十月,而且來得好快,某一日起身就覺得只眼角好痛,一照鏡就見倒三年幾前同一樣嘅情況。呢次我驚死好多,我即刻同左我PaMa講矩地幫我聯系左廣州嘅表叔(80幾歲做過軍醫),星期四就蔡小姐陪我出廣州,表叔個仔(表哥40幾咖啦)帶我哋去睇醫生。見左醫生之後我醫生話好嚴重,要即刻做小手術。無得捒,衹可以做囉~好痛,成個過程好痛——護士搽碘酒嗰時剌住痛;醫生上撐大眼儀器時又痕又痛;打麻藥時環眼吉左好多支針好痛;割泡放膿時又係係剌住痛。我瞓係手術牀度一邊流淚一邊叫痛一邊係醫生不停提醒我眼球向左睇時轉正個眼球。喺手術室外嘅蔡婷君同我表哥仲以爲我俾你湯緊,矩地有咁嘅感覺皆因我叫得好大聲。手術完左後我哋返左我表叔嗰度,表叔驚我麻藥過後痛到瞓唔倒,俾左三粒安眠藥我。之後我同蔡小姐好唔咁去左食M記。食完,蔡小姐就送左我上返從化(學校所在)嘅車,矩就偷懶返左屋企。只有事嘅眼包左大半個月,而我都名鐘下鐘下咁過左呢大半個月(謝謝整個宿舍尤其是打玲呢段期間對我照顧!謝謝你們9人,I never forget you!)下鐘下咁開始左第一次嘅拍拖(雖然草草早早結束)

兩次嘅大嘅之後,帶俾我嘅係一個泡同埋正確處理眼瘡嘅態度——有膿放膿(握幫我“割眼”嘅醫生講,呢句好似係出自毛主席嘅呢)!今次,喺痛左成日之後,我終於發現係我左眼角眼皮上有粒小白點,並且已經幫矩放左膿啦!雖然眼皮仲係有少少腫夾帶少少嘅痛,但應該好快好返咖啦~

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    GrasssL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()